Motoryzacja

Przewodnik Po Najlepszych Samochodach z 2000 Roku

Nie ma wątpliwości, że lata 90. były jedną z najbardziej ekscytujących epok w historii motoryzacji, ale lata 2000 były bardzo niedoceniane. Rzućmy okiem na niektóre z naszych 12 ulubionych typów.

Podczas gdy fani JDM całkiem słusznie krzyczą o tym, że lata dziewięćdziesiąte były ostateczną erą JDM , często zapomina się o „nocie”.

Jasne, trudno jest konkurować z takimi modelami jak NSX, Supra i selekcją Silvii, którą obdarzyły nas lata dziewięćdziesiąte, ale lata 2000 nadal przyniosły niesamowite oferty.

Gdy świat świętował „przetrwanie” błędu Millenium (prawie o tym zapomniałeś, co?), producenci samochodów zdali sobie sprawę, że nie każdy komputer na świecie stał się nagle wielkim progiem. Wkrótce miała się rozpocząć era technologii.

Wraz z rozpoczynającym się „boomem” SUV-ów, Ameryka kontynuowała wypychanie pożeraczy gazu, takich jak Hummer. Troska o środowisko była wtedy pozornie mitem, ponieważ samochody i silniki szybko stawały się coraz większe , ale niekoniecznie lepsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Ponieważ ceny gazu osiągnęły mniej niż półtora dolara za galon i bardzo niewiele ograniczeń ekonomicznych nałożonych, jeśli chodzi o obawy związane z zanieczyszczeniem, rozpoczęła się fantastyczna era dla miłośników benzyny.

Wraz z pojawieniem się pierwszych skrzyń biegów z klapą łopatkową w codziennych samochodach drogowych, fantazyjne gadżety sprawią, że samochody będą bardziej stabilne i zaawansowane niż kiedykolwiek z różnymi elektronicznymi asystentami na pokładzie – to zaczęło dzielić entuzjastów.

Podczas gdy wiele osób było zajętych korzystaniem z pierwszych smartfonów i oglądaniem The Fast and the Furious na nowym laptopie stało się nową normą, wielu purystów postrzegało postęp technologiczny jako krok wstecz w świecie motoryzacji.

Ponieważ elektroniczny układ kierowniczy, różne wspomaganie kierowcy, klapowe łopatki i amortyzatory samopoziomujące zaczęły wyjeżdżać z salonów i sprawiać, że kierowcy amatorzy czują się jak bohaterowie, wielu uważało, że samochody powinny pozostać z drążkami zmiany biegów, sprzęgłami i brakiem przyczepności z tyłu koła.

Ale gdy bańka internetowa zaczęła z dnia na dzień tworzyć milionerów, a włókno węglowe zaczęło zastępować metalowe panele, przyszłość stawała się bardziej przejrzysta niż kiedykolwiek wcześniej.

Gdy ludzie zaczęli przelewać coraz więcej pieniędzy na wymyślne samochody i doładowywać co kilka godzin swoje 8-litrowe SUV-y, wkrótce nadejdzie rok 2003, a wraz z nim kryzys energetyczny.

Ceny gazu zmieniły się na najgorsze, później rosły w górę przez całą dekadę, a kiedy Wielka Recesja nawiedziła Amerykę w 2008 roku, wielu uważało, że nadszedł czas, aby wymienić V8 na Priusa.

Ponieważ hybrydy stają się coraz bardziej poszukiwane, Amerykanie po raz pierwszy zaczęliby nawet rozważać posiadanie diesla na podjeździe.

Chociaż machające łopatki, elektroniczne wspomaganie kierowcy i Toyota Prius zaczynały być nową normą w Ameryce, producenci wciąż wypuszczali na rynek niektóre budzące podziw samochody – niektóre z nich nie zdobyły uznania, na jakie zasługiwały.

Mam na myśli, że z pewnością nie możemy zapomnieć, że lata 2000 były pierwszymi, kiedy Ameryka zaczęła naprawdę próbować konkurować z najlepszymi na świecie w dziedzinie prowadzenia , tworząc samochody, które po raz pierwszy były zdolne do prawidłowego pokonywania zakrętów na torze.

Ale gdy Stany Zjednoczone w końcu nadal koncentrowały się na próbach jak najszybszego pokonywania zakrętów, niektóre z najlepszych supersamochodów na świecie były wypuszczane w tle.

Jeśli jednak uważasz, że ten artykuł będzie opowiadał o takich jak pierwszy w historii Bugatti Veyron, Maserati MC12, Ferrari Enzo i Porsche Carrera GT, jak każda inna witryna w Internecie – mylisz się.

W Drifted dbamy o to, aby było to prawdziwe i pozostajemy przy samochodach, które są przystępne dla codziennych entuzjastów.

Wiele samochodów zbudowanych w latach dziewięćdziesiątych osiągnęło najniższe ceny i jest to idealna okazja, aby wywalczyć sobie prawdziwą okazję.

Chociaż niektóre samochody z naszej listy mają obecnie lepszą wartość niż inne, warto zastanowić się, czy auta te staną się idealną inwestycją na przyszłość.

W tym przewodniku przyjrzymy się doskonałym samochodom w przystępnej cenie dla entuzjastów motoryzacji, którzy chcą jeździć nimi tak, jak zostały stworzone.

Oto nasi faworyci z lat, które prawdopodobnie były jednymi z najwspanialszych lat przemysłu motoryzacyjnego, zanim systemy wspomagające kierowcę i fantazyjne automatyczne skrzynie biegów stały się nową normą.

Przedstawiamy 12 naszych najlepszych (rozsądnie przystępnych cenowo) samochodów z lat 2000.

Nie jest tajemnicą, że w Drifted jesteśmy wielkimi fanami S2000, do tego stopnia, że ​​stworzyliśmy dedykowaną kategorię tuningu dla tego epickiego dwumiejscowego samochodu.

S2K Hondy łączy silnik inspirowany F1 z absurdalną redline 9000 obr./min, drążkiem zmiany biegów i mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu z tyłu, a także zabawą z góry na dół na boki.

Nie tylko to, ale waży 2800 funtów z rozkładem masy 50/50, jest więcej niż w stanie nadążyć za najlepszymi, jeśli chodzi o twisty.

S2K jest prawie tak dobry, jak dwumiejscowy samochód jest w formie magazynowej, a ponieważ przetrwał tylko dziesięć lat na linii produkcyjnej, zanim Honda wróciła do nudy, stają się bardzo poszukiwane.

Jeśli szukasz samochodu, który zapewni Ci wiele lat niezawodnej zabawy bez rozbijania banku, jeśli chodzi o sprzedaż, S2000 może być idealnym wyborem.

Dla tych z was, którzy nie przejmują się niezawodnością, to chyba dobry moment, aby wspomnieć, że są w stanie osiągnąć nawet 700 koni mechanicznych .

Młodsze rodzeństwo E36, które wyglądało lepiej, było jednym z pierwszych samochodów produkcyjnych, które wprowadziły masowo skrzynie biegów z łopatkami z wczesnym systemem „SMG”.

Wielu uważa, że ​​E46 M3 był ostatnim z „prawdziwych” M3, co spowodowało wzrost cen w ostatnich latach.

W zawodach driftowych E46 M3 odniósł sukces na całym świecie, z Michaelem Essa lądowaniem na podium Formuły Drift i mistrzowskim zwycięstwem E46 M3 napędzanym silnikiem 2JZ podbijającym Europę.

Chociaż E90/E91/E92 M3 zostaną wprowadzone wkrótce potem, w roku modelowym 2007, wielu wierzyło, że V8 w połączeniu z DCT i różnymi innymi urządzeniami elektronicznymi oznaczało, że M3 stracił swojego prawdziwego ducha.

Mając to na uwadze, uważamy, że zarówno E46, jak i E9x M3 to fantastyczny wybór, zwłaszcza jeśli możesz go kupić za rozsądną cenę.